Kaymakam Değirmenci, İl Güvenlik Toplantısına Katıldı

Gülşehir Kaymakamı Tolga Değirmenci, Nevşehir Valiliğinde gerçekleştirilen İl Güvenlik Koordinasyon Toplantısı’na katıldı.

Gülşehir Yayın: 25 Haziran 2026 - Perşembe - Güncelleme: 25.06.2026 23:08:00
Editör - Ayhan Uzkan
Okuma Süresi: 2 dk.
Google News

İl genelinde yürütülen güvenlik, asayiş, kamu düzeni ve koordinasyon çalışmalarının değerlendirildiği İl Güvenlik Koordinasyon Toplantısı, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök başkanlığında gerçekleştirildi.

Valilik Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıya; İlçe kaymakamları, İl Jandarma Komutanı J. Kd. Alb. Mehmet Çelik, İl Emniyet Müdürü Serkan Karaman ile ilgili birim müdürleri katıldı. Toplantıda; vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğinin korunması amacıyla yürütülen çalışmalar, suç ve suçlulukla mücadele kapsamında alınan tedbirler, trafik güvenliği, düzensiz göçle mücadele faaliyetleri, afet ve acil durumlara yönelik hazırlık çalışmaları ile kurumlar arası iş birliği ve koordinasyon süreçleri ele alındı.

Ayrıca il genelindeki mevcut güvenlik durumu değerlendirilerek, kamu hizmetlerinin etkin ve kesintisiz şekilde yürütülmesine yönelik uygulamalar ve önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan tedbirler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

25 Haziran 2026

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.